Jump to content

Roxio Community

Photo

Formato 3D

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 ivaninter

ivaninter

Rookie

• Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 02 January 2016 - 07:35 AM

Salve, io quando creo un file video in 3d  per riprodurlo sulla mia smart tv samsung 3D, mi dice formato non supportato. Perché?

Hi, I when I create a 3D video file to play it on my smart TV Samsung 3D , tells me unsupported format. Why?

Edited by ogdens, 02 January 2016 - 12:19 PM.

#2 ogdens

ogdens

Digital Guru

• Digital Guru
  • PipPipPipPipPipPip
  • 15,999 posts

Posted 02 January 2016 - 01:41 PM

How about some details? The more info you provide, will help you get to answers faster......details.details...

Edited by ogdens, 02 January 2016 - 01:45 PM.

#3 ivaninter

ivaninter

Rookie

• Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 07 January 2016 - 01:54 AM

Io quando creo un file video in 3D con Roxio NXT3 VIDEOWAVE  per poterlo poi riprodurlo e vedere il filmato in 3D sulla mia televisione samsung ( UE40F6500SDXZT ) , la televisione mi da un errore dove dice formato non supportato.

Visto che la mia televisione può riprodurre filmati in 3D vorrei sapere come fare per poter vedere i miei filmati creati con ROXIO sulla mia televisione.

Grazie

[Google Translation]

I when I create a video file in 3D with Roxio VideoWave NXT3 to be able to play and then see the movie in 3D on my television samsung (UE40F6500SDXZT), television gives me an error where it says unsupported format.

Since my TV can play 3D movies I want to know how to do to be able to see my movies created with ROXIO on my television.

Thank you

Edited by Brendon, 07 January 2016 - 02:20 AM.
translate

#4 ivaninter

ivaninter

Rookie

• Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 24 February 2016 - 11:03 AM

per cortesia potete rispondermi?

Grazie

#5 ivaninter

ivaninter

Rookie

• Members
  • PipPip
  • 19 posts

Posted 24 February 2016 - 11:07 AM

Per cortesia potete rispondere alla mia domanda?

Grazie

#6 sknis

sknis

Digital Guru

• Digital Guru
  • PipPipPipPipPipPip
  • 28,304 posts

Posted 24 February 2016 - 11:53 AM

You must provide much more information.

What output format are you attempting to use - PAL or NTSC?    What formats will the TV accept?   What type of 3D are you making?  How are you making it?   If you have the video file on your computer, right click on it and select details.  Tell us what it says. 

Please note that this is a USERS group and not Roxio Technical support.  You will get an answer when you provide more information and IF someone can find an answer.

Google Translate:

È necessario fornire molte più informazioni.

Che formato di output stai tentando di utilizzare - PAL o NTSC? Quali sono i formati sarà il televisore accettare? Che tipo di 3D stai facendo? Come si sta facendo? Se avete il file video sul computer, tasto destro del mouse su di esso e selezionare i dettagli. Diteci quello che dice.

Si prega di notare che questo è un gruppo di utenti e non il supporto tecnico Roxio. Si otterrà una risposta quando si forniscono maggiori informazioni e se qualcuno può trovare una risposta.

PC  Desktop -CPU Solutions (Wisconsin): Windows 1064 bit,  I7 -4790k, 16G memory, MSI GeForce N-760 Video Card, 500G SSD, Creator NXT 2Pro

Laptop - Windows 8.1  Ultimate 64 bit
Alienware M17XR4. I-7 third generation @2.4, 8G RAM, 500G SSD, GTX660M, SoundBlaster 3Di,

Laptop - Windows 10

Dell 13 inch convertible.

#7 Jim_Hardin

Jim_Hardin

Digital Guru

• Digital Guru
  • PipPipPipPipPipPip
  • 40,281 posts

Posted 24 February 2016 - 12:41 PM

Italian:

Alcune delle cose che ci sono dopo. Quale programma all'interno della Suite hai usato? 

Quali impostazioni?

Hai detto che era 3D. Questo significa che potrebbe essere uscita in diversi formati: hai provato solo un breve clip in 2D sul tuo Smart TV?

Attached File  3D Export Choices.jpg   209.94KB   0 downloads

English:

Some of the things we are after. What Program within the Suite did you use?

What Settings?

You said it was 3D. That means it could be output in several different formats:

Have you tried just a short clip in 2D on your Smart TV?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users