Jump to content

ImMattsbro

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ImMattsbro

  • Rank
    Rookie
  • Birthday February 8

Contact Methods

  • Website URL
    http://mattsbrogaming.webs.com
  • Skype
    matthew.costa99

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Melbourne, Victoria, Australia
  • Interests
    Gaming, recording, sports, watching tv, youtube, having fun, enjoying myself, computer technology, fixing things, cars, and exploring
  1. ImMattsbro

    Roxio Youtube Intro For Youtube Gamers?

    Yep you couldnt be anymore correct haha
  2. ImMattsbro

    Roxio Youtube Intro For Youtube Gamers?

    All I want is just an intro for my channel so I can show people I use roxio products kind of the way people use the elgato gaming intro
  3. ImMattsbro

    Roxio Youtube Intro For Youtube Gamers?

    Im using the Roxio videowave and I also use sony vegas all I need is a good Roxio intro for my channel @Brendon Edit: I'm using the Roxio game capture hd pro version
  4. Well of cause by the title you can tell what im asking im wondering if us youtube gamers can get a intro because elgato systems have one and its nice but I really want one for my youtube channel because I use my Roxio a lot anyway hope we can get one my youtube is ImMattsbro if you want to see my gameplay
  5. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    Oh haha fair enough anyway good luck to you maybe ill have another question down the track maybe you will answer I love my roxio though it is amazing so ill probably have no more problems thanks for your help
  6. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    Yeah haha heat wave is over its been 40ºc all week then it dropped down to 22º its so stupid but live with it. It must be sooo cold right now for you its never cold enough to snow in melboirne australia haha
  7. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    True haha i want a refund lol I have to wait till monday their closed tomorrow but oh well atm im using my dads 27" to play I found it easier I ended up settig it up all component as I play ps3 thanks for your help if you want view my quality on youtube ImMattsbro anyway bye for now
  8. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    ok i plugged in the cable into my moniter and it kept flashing but nothing was shown do you know why? Jim_Hardin
  9. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    Ok ended up getting it from my local cable shop and its gold plated for $20 australian so ill take it home and test it and report back to you
  10. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    Sure I will it should get here before end of next week hopefuly
  11. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    Im gonna use 24+1 pin which is basically standard dvi d cable and the feason I dont wanna use tv is because I only have a 32" but I wanna use my moniter because its a energy saving led but hopefully the cable works it says in the description on ebay it is hdcp hdtv ps3 xbox compatible and then I sent a message to make sure and he confirmed that so i found a cheaper one same brand and its 5 dollars aus so its worth a try I guess only 5 dollars
  12. ImMattsbro

    Dvi-D To Hdmi Would It Work?

    Ok hello I have a question about my setup i use a roxio game capture hd pro with my ps3 (using component cables) and i perfer to play on my led moniter as it uses less electricity as a tv and there is lower response time but it doesnt have hdmi anyway of cause i cant use a adapter like this http://www.ebay.com....V-/181010959825 because it has hdcp block on it so i was wondering if this would work http://www.ebay.com/...D-/360831891360 im not really sure about any of this as i just got it 2 weeks ago if you dont understand ill try to explain it in more detail later on. if not do you guys think a female component to vga converter would work like this http://www.ebay.com.au/itm/Connect-Component-Notebook-VGA-PC-to-TV-RCA-Video-AV-Audio-Adapter-4-DELL-LI-/170927275239?pt=AU_Components&hash=item27cc0f3ce7&_uhb=1 Edit: I have attached a photo of my ports on my moniter and the moniter itself
×