051999641954 Posted April 10 Report Share Posted April 10 (edited) Atendimento ROXIO: Adquiri em 2019 o ROXIO CREATOR NXT6 e no final de 2022 o HD do Notebook onde estava instalado teve que ser substituido e foi perdido este programa. Ao tentar instalar não foi possível visto a mensagem: Solicito da possibilidade da autorização para reinstalar este programa. Agradeço. Edited April 10 by Brendon protect cd key Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Brendon Posted April 11 Report Share Posted April 11 Sir/Madam, The people on this board are not employees of Roxio. We do not have the power to RESET your KEY. You need to contact Roxio's TECH SUPPORT: which is now at https://www.corel.com/en/support/ and ask them to RESET YOUR KEY. Good fortune, Brendon Señor o señora, Las personas en este tablero no son empleados de Roxio. No tenemos el poder para RESTABLECER su CLAVE. Debe ponerse en contacto con el SOPORTE TÉCNICO de Roxio: que ahora se encuentra en https://www.corel.com/en/support/ y pedirles que RESTABLEZCAN SU CLAVE. Buena suerte, Brendon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
051999641954
Atendimento ROXIO:
Adquiri em 2019 o ROXIO CREATOR NXT6 e no final de 2022 o HD do Notebook onde estava instalado teve que ser substituido e foi perdido este programa.
Ao tentar instalar não foi possível visto a mensagem:
Solicito da possibilidade da autorização para reinstalar este programa.
Agradeço.
Edited by Brendonprotect cd key
Link to comment
Share on other sites
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.