ZACHEL WILLY Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Géén enkel Roxio programma werk goed bij mij !! VHS to DVD krijg steeds een foutmelding , en het programma word afgesloten !!! LP met een USB platenspeler, omzetten met ROXIO naar MP3 , alles geprbeerd, maar op alle opnamen zit er steeds het gebrom als van een buitenboordmotor op de achtergrond !!! Als ik het met het gratis AUDACITY doe , gaat het wél perfekt !!! Ik hen Windows 7 . Heeft iemand gelijkaardige ondervindingen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sknis Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Google Translated: No Roxio program works well for me! VHS to DVD and keep getting an error and the program get closed! LP with a USB turntable, convert to MP3 with ROXIO, all geprbeerd Gibberish/) , but to all recordings is always the hum of an outboard motor as the background! If I do the free AUDACITY, it is perfect! I brought them Windows 7. Does anyone have similar experiences! Response: Most work well for me. What is the error you get with VHS to DVD? Please post a screen shot of the error message. Are you using a USB port on the front of your computer or a hub. It won't work well with those. Yes,some USB turntables are a problem with some Roxio programs. Roxio/Sonic has not issued a fix since it is based on the manufacturer of the turntable. Please post your computer specifications using the first method here (dxdiag.exe) reactie: De meeste werken goed voor mij. Wat is de fout die je met een VHS naar DVD? Plaats dan een screenshot van de foutmelding. Gebruikt u een USB-poort aan de voorkant van uw computer of een hub. Het zal niet goed werken met deze. Ja, sommige USB draaitafels zijn een probleem met sommige Roxio-programma's. Roxio / Sonic heeft geen een oplossing, omdat het gebaseerd is op de fabrikant van de draaitafel. Gelieve te posten uw computer specificaties met behulp van de eerste methode hier (dxdiag.exe) (I hope this is better translated). Link to comment Share on other sites More sharing options...
bimicher Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Steve you translated your response to German. I believe the OP posted in Dutch (or Flemish since he is from Belgium) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sknis Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 You are correct, I will edit the post. Done Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Dekker Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Géén enkel Roxio programma werk goed bij mij !! VHS to DVD krijg steeds een foutmelding , en het programma word afgesloten !!! LP met een USB platenspeler, omzetten met ROXIO naar MP3 , alles geprbeerd, maar op alle opnamen zit er steeds het gebrom als van een buitenboordmotor op de achtergrond !!! Als ik het met het gratis AUDACITY doe , gaat het wél perfekt !!! Ik hen Windows 7 . Heeft iemand gelijkaardige ondervindingen ! Zoals je in de reacties kunt zien is de voertaal op dit forum Engels.... Maar er wordt zo goed en zo kwaad als het kan toch een poging tot hulp gedaan door de guru's zie ik :-) Je zult voor sommige problemen meer specifiek moeten zijn. Wat voor foutmelding krijg je bij het opstarten van VHS to DVD bijvoorbeeld? Voor het bromprobleem heeft Roxio blijkbaar (nog) geen oplossing beschikbaar, maar als je het via een gratis tool wel perfekt kan oplossen... Dan weet ik wel wat mijn oplossing zou zijn. Martin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
ZACHEL WILLY
Géén enkel Roxio programma werk goed bij mij !!
VHS to DVD krijg steeds een foutmelding , en het programma word afgesloten !!!
LP met een USB platenspeler, omzetten met ROXIO naar MP3 , alles geprbeerd,
maar op alle opnamen zit er steeds het gebrom als van een buitenboordmotor op de
achtergrond !!!
Als ik het met het gratis AUDACITY doe , gaat het wél perfekt !!!
Ik hen Windows 7 .
Heeft iemand gelijkaardige ondervindingen !
4 answers to this question
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.